VOUCHERS, PROMOTIECODES EN BEOORDELINGEN
Wat is een promotiecode ?
Bij de aankoop van een machine biedt NESCAFÉ Dolce Gusto je een kortingscode aan voor je eerste bestelling op onze webshop. Deze promotiecode is terug te vinden in het welkomstboekje van je nieuwe apparaat.
Er kan ook een promotiecode worden aangeboden tijdens een wedstrijd of promotie. Deze code bestaat uit 12 tekens. Deze codes zijn meestal geldig voor eenmalig gebruik.
Hoe kan ik de promotiecode gebruiken die ik kreeg bij de aankoop van mijn machine ?
Je hebt een code met 12 tekens ontvangen wanneer je jouw nieuwe machine hebt aangekocht. Met deze code profiteer je van korting tijdens je eerste bestelling op onze webshop.
In enkele eenvoudige stappen:
• Log in op je NESCAFÉ Dolce Gusto-account.
• Selecteer de gewenste producten en voeg ze toe aan je winkelwagentje.
• Ga naar je winkelwagentje en vind het vak “Promotiecodes” onder je boodschappenlijst.
• Er zijn twee mogelijkheden:
• Je promotiecode is niet geregistreerd in je account, voer het in het eerste veld in en valideer;
• Je promotiecode is al geregistreerd op je account, selecteer het in het tweede veld en valideer.
• Het bedrag wordt automatisch afgetrokken van het bedrag van je bestelling. Vind alle details in het rechtergedeelte van je scherm.
Mijn promotiecode werd niet in vermindering gebracht, wat moet ik doen ?
• Controleer of er een foutmelding is met de reden waarom er met je kortingscode geen rekening werd gehouden. Probeer of voer de code opnieuw in, let op eventuele typfouten (code met 12 tekens);
• Controleer of het totale bedrag van je bestelling minimaal €25 is, alle kortingen inbegrepen en dat het overeenkomt met de voorwaarden van het aanbod.
• Controleer of geen voordeelverpakkingen of promotiebundels in je winkelmandje zitten Als de code nog steeds niet in aanmerking wordt genomen of als een foutmelding verschijnt, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Service
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
• Controleer of geen voordeelverpakkingen of promotiebundels in je winkelmandje zitten Als de code nog steeds niet in aanmerking wordt genomen of als een foutmelding verschijnt, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Service
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Ik wil mijn mening geven en mijn ervaring met een product delen, hoe te werk gaan ?
Ga naar de productpagina van je keuze en klik op het tabblad "Geef je mening". Als je een opmerking over een product, een machine of een accessoire wil schrijven, kan je dit eenvoudig doen door naar de gewenste productpagina te gaan en op de koppeling "Geef je mening" te klikken (met uitzondering van werknemers van NESTLÉ). Je moet eerst aangemeld zijn op je NESCAFÉ Dolce Gusto-account om toegang te krijgen tot deze optie.
Voor je een reactie plaatst, moet je ervoor zorgen dat deze voldoet aan ons moderatiebeleid:
1. Getuig van je ervaring met onze producten. Dit forum is voornamelijk bedoeld om je ervaringen met NESCAFÉ Dolce Gusto-producten te delen. Deze functie is niet bedoeld om andere vragen of problemen op te lossen (zoals vragen met betrekking tot een doorlopende bestelling of betaling);
2. Schrijf je opmerkingen in een begrijpelijke taal (met name geen sms-taal);
3. Stuur geen opmerkingen waarvan je weet dat ze onjuist, onnauwkeurig of misleidend zijn;
4. Geen inbreuk maken op de rechten van derden (privacy, intellectuele eigendomsrechten zoals auteursrechten, beeldenrechten, merkrecht, enz.);
5. Vermeld of verwijs niet naar: concurrentieproducten, distributieketens of winkels en prijsvergelijkingen;
6. Wees consistent met de openbare orde en moraliteit;
7. Reacties van agressieve, lasterlijke of bedreigende aard worden niet geaccepteerd. Reacties publiceren die kunnen leiden tot uitspraken van ras, ethiek, religie, geslacht of politiek worden ook niet aanvaard;
8. Geen beledigende, obscene of ongepaste vulgaire opmerkingen op onze site, dit is een publiek forum bedoeld voor het gezin;
9. Je moet voldoen aan de regelgeving en de wetgeving die van kracht is in België;
10. Je gaat akkoord en verklaart dat je geen inhoud zal indienen waarvoor je een vergoeding hebt ontvangen of betaald bent geweest door een derde partij.
Zodra je opmerking is ingediend, wordt deze zo snel mogelijk online gezet. Er zal slechts één opmerking per product en per account op de site worden toegevoegd.
Categorieën: