Loading...

NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING

Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst werd ?
Wanneer je bestelling geplaatst is, sturen wij je een e-mail om te bevestigen dat we je bestelling goed hebben ontvangen.
Welke koerierdienst is verantwoordelijk voor mijn bestelling ?
bpost is de verantwoordelijke koerierdienst voor de levering van je bestellingen.
Is het mogelijk de goederen te retourneren ?
Je hebt het recht om een bestelling binnen de 14 dagen na ontvangst terug te sturen, zonder opgave van reden. Je vindt gedetailleerde informatie over de voorwaarden en bepalingen voor teruggave in het gedeelte “algemene voorwaarden”.  De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een derde partij die niet de door jou aangewezen vervoerder is, het eigendom fysiek in bezit heeft genomen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons (NestlĂ© Belgilux SA, Birmingham 221 - 1070 Brussel, tel: 02 529 55 13, e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com) op de hoogte brengen van je beslissing om dit contract in te trekken door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld brief verzonden per post of per e-mail). Je kan het herroepingsformulier gebruiken, maar dit is niet verplicht. Om de wachttijd te respecteren, volstaat het dat je je mededeling met betrekking tot de uitoefening van het herroepingsrecht verzendt vóór het verstrijken van de herroepingstermijn.  In het geval dat je jouw bestelling retourneert in overeenstemming met alle voorwaarden van ons terugkeerbeleid, betalen we je terug met dezelfde betaalmethode die je voor de eerste transactie hebt gebruikt. We kunnen de terugbetaling uitstellen totdat we de goederen hebben ontvangen of tot je het bewijs van verzending van de goederen hebt geleverd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.  Je moet de goederen retourneren of terugbrengen in hun originele verpakking en vergezeld van de factuur, gericht aan onszelf, zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat je ons je besluit tot intrekking van dit contract hebt bezorgt. Deze periode wordt geacht te zijn gerespecteerd, als je de eigendom voor het verstrijken van de periode van 14 dagen retourneert. Je bent verantwoordelijk voor de directe kosten van de terugzending van het onroerend goed. Om redenen van gezondheid en hygiĂ«ne kan je geen recht op terugtrekking uitoefenen voor capsules waarvan de verpakking is geopend. Indien je nog steeds geen bestelling kan plaatsen, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in 
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (BelgiĂ« en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.  
Kan ik de inhoud van mijn bestelling of leveringsadres wijzigen ?
Wanneer de bestelling voltooid is:  dat wil zeggen dat je een e-mail met de orderbevestiging hebt ontvangen, kunnen we de inhoud ervan of het afleveradres dat op je bestelling is vermeld, niet wijzigen. Het is mogelijk om het afleveradres te wijzigen via bpost, onze partner die je bestellingen aflevert. In de e-mail die je van bpost ontvangt op de ochtend van je levering, kan je een nieuw afleveradres aangeven, een aflossingspunt of een veilige plaats kiezen (tuinhuisje, carport, enz.) Of ervoor kiezen dit bij een buur af te leveren; In het geval van dwingende wijzigingen: moet je de levering van het pakket door bpost weigeren, zodat het aan ons wordt geretourneerd. We zullen de retour zo snel mogelijk verwerken. Hou er echter rekening mee dat het bedrag van je bestelling al in rekening werd gebracht. De terugkeerprocedure vergoed je, naargelang je verzoek, binnen 2 tot 3 weken; Zolang de bestelling niet definitief is: dat wil zeggen dat je de bestelling hebt gedaan maar dat de betaling nog niet voldaan is, tot dan kan je je leveringsadres of bestelinhoud wijzigen. Je hebt ook de mogelijkheid om verschillende bezorg- en factuuradressen te hebben. Volg de instructies tijdens het validatieproces van je winkelwagen.  Je kan je accountinformatie op elk moment wijzigen, ongeacht de voltooiing van een online bestelling.
Ik zal niet aanwezig zijn tijdens de levering van mijn bestelling, wat nu ?
Als je niet beschikbaar bent om je pakket te ontvangen, laat bpost een visitekaartje achter in je brievenbus en deponeren ze je pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je hebt 7 dagen om het op te halen bij het ophaalpunt aangegeven door bpost op de kennisgeving.  Ga naar de bpost-website voor meer informatie.
Mijn bestelling is niet volledig, hoe komt dit ?
Als je denkt dat het ontvangen pakket niet volledig is, aarzel dan niet om je bestelling te controleren door in te loggen op je account op onze webshop en naar het tabblad “MIJN BESTELLINGEN” te gaan.  Als na verificatie je pakket niet de bestelde producten bevat, kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in 
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur ?
Je kan de factuur van je laatste NESCAFÉ Dolce Gusto bestelling(en) downloaden in je account (onder "Mijn bestellingen" > klik op de bestelling naar keuze > klik op "Factuur").
Bezig met laden...