JE ACCOUNT BEHEREN
Hoe kan ik mijn persoonlijke informatie wijzigen ?
Als je je accountgegevens wilt wijzigen, moet je je aanmelden met je gebruikersnaam en wachtwoord. Je klikt vervolgens op "Mijn account". Daar kun je je persoonlijke informatie wijzigen en op "Opslaan" klikken wanneer je klaar bent..
Je kan ook je standaard verzendadres wijzigen door te klikken op "Mijn account - Mijn adres". Daar kun je je adres aanpassen en op "Opslaan" klikken wanneer je klaar bent.
Voor verdere assistentie kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Je kan ook je standaard verzendadres wijzigen door te klikken op "Mijn account - Mijn adres". Daar kun je je adres aanpassen en op "Opslaan" klikken wanneer je klaar bent.
Voor verdere assistentie kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd ?
Nestlé hecht veel belang aan je tevredenheid en de kwaliteit van haar producten en diensten. Daarom doen we er alles aan om je persoonlijke gegevens volledig persoonlijk te houden om je als gebruiker een ervaring te bieden, zowel beveiligd als beschermd via alle kanalen van mogelijke contacten.
Alle gegevens die je ons toevertrouwt , beveiligen we met de modernste technieken. Een vreemdeling heeft eenvoudigweg geen toegang. Als je denkt dat dit niet gebeurt, laat het ons dan weten.
De informatie die je ons verstrekt in verband met je registratie zal niet bekend worden gemaakt aan niet-geautoriseerde derden. Alleen personeel van Nestlé of de agentschappen die ons assisteren bij het beheer van deze operaties hebben toegang tot de gegevens. Deze agentschappen moeten de vertrouwlijkheid van de informatie respecteren en zullen deze alleen gebruiken voor de specifieke operatie waarvoor zij moeten optreden.
In overeenstemming met de wet, heb je recht op toegang, rectificatie en verwijdering van je persoonlijke gegevens, dit kan door contact op te nemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto-klantenservice via ons contactformulier.
We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren en je aanvraag binnen maximaal 30 dagen te beantwoorden.
Wij nemen alle noodzakelijke voorzorgsmaatregelen om de integriteit van de gegevens te bewaren, hun vertrouwelijkheid te waarborgen en om communicatie met onbevoegde derde partijen te voorkomen.
Hoe kan ik toegang verkrijgen tot mijn persoonlijke gegevens ?
We beantwoorden graag je verzoek om toegang te krijgen tot je persoonlijke profiel. Hiervoor hebben we een kopie van je identiteitskaart nodig.
Na ontvangst van deze zal je binnen maximaal 30 dagen een kopie van de persoonlijke informatie ontvangen die voor ons beschikbaar is. Je hebt ten alle tijde het recht om je gegevens te raadplegen, te corrigeren, aan te vragen, of een klacht in te dienen bij de gegevensbeschermingsautoriteit.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zullen je met plezier antwoorden. Je kan contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Hoe kan ik me uitschrijven ?
Als je niet langer klant van NESCAFÉ Dolce Gusto wenst te zijn, kan je ons een aanvraag sturen via ons contactformulier. We beloven je zo snel mogelijk uit te schrijven. Het verwijderen van je gegevens kost wat tijd om effectief te zijn. Het kan zijn dat je de komende weken nog berichten, die momenteel aan de gang zijn, van ons ontvangt.
We beloven je zo snel mogelijk uit te schrijven, dit binnen een termijn van maximaal 30 dagen.
Houd er rekening mee dat voor sommige gegevens in je bestelgeschiedenis een roerende voorheffing geldt. Dit betekent dat de bestalingsdienst vereist dat Nestlé deze informatie gedurende een bepaalde periode bewaard, bijvoorbeeld voor je factureringsgegevens.
We hopen echter dat je ons trouw zult blijven. Door lid te blijven, ga je verder met:
• Op de hoogte blijven van het laatste nieuwtjes en de nieuwste productlanceringen;
• Tips te ontvangen om het meeste uit je machine te halen;
• Kans te maken op gratis koffiestaaltjes;
• En kan je genieten van exclusieve maandelijkse promoties.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zullen je met plezier antwoorden. Je kan contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.
Categorieën: