Loading...

Waarom wordt mijn wifiverbinding niet gedetecteerd?

We hebben allemaal wel eens problemen met de wifiverbinding, maar gelukkig kunnen ze meestal verholpen worden door deze stappen te volgen:

  • Controleer of zowel de machine als je router correct aangesloten en ingeschakeld zijn.
  • Controleer of de machine zich niet te ver van je router bevindt. Breng ze indien nodig dichter bij elkaar.
  • Controleer of andere apparaten in je huis via wifi verbinding kunnen maken met de router.
  • Controleer of je wifi-netwerk niet verborgen is.
  • Zoek naar mogelijke storingen, zoals andere wifinetwerken in de buurt, draadloze apparaten, babyfoons, tl-verlichting, microgolfovens en materialen zoals metaal en beton.
  • Zorg ervoor dat andere apparaten niet te veel bandbreedte gebruiken.
  • Schakel je router uit en wacht vijf minuten voordat je hem weer inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!

Als er nog steeds geen wifiverbinding tot stand kan worden gebracht, dan is er waarschijnlijk een technisch probleem met de machine. Contacteer de NESCAFÉ Dolce Gusto klantenservice op 02 529 55 13 of via email en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.

Bezig met laden...