Loading...

Waarom kan ik momenteel geen verbinding maken met mijn machine?

De manier waarop je NEO Latte-machine gebruik maakt van bluetooth en wifi zorgt ervoor dat je optimaal kan profiteren van deze geavanceerde ervaring van een koffiebar bij je thuis. Zonder deze verbindingen is je koffiemoment gewoon niet hetzelfde. Mogelijk kan je momenteel geen verbinding maken met je machine vanwege een van de volgende redenen:

  • Je machine is uitgeschakeld.
  • Je machine is handmatig geregistreerd, waardoor de bluetooth- en wifi-verbindingen niet zijn ingesteld.
  • Je bluetooth- en wifi-verbindingen zijn beide tijdelijk buiten werking.

Probeer deze methoden om een verbinding met je NEO Latte-machine tot stand te brengen:

  • Controleer allereerst of de machine correct is aangesloten en probeer hem nog een keer aan te zetten.
  • Start de machine opnieuw op door op de aan-/uitknop te drukken.
  • Herhaal de processen om de bluetooth- en wifiverbindingen tot stand te brengen.

Jouw NEO Latte-machine koppelen?

Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, dan is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Contacteer de NESCAFÉ Dolce Gusto klantenservice op 02 529 55 13 of via email en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.

Bezig met laden...