Waarom is de bluetooth-verbinding van mijn NEO Latte weggevallen?
Dit kan gebeuren als de bluetooth-verbinding wegvalt tijdens een proces waarbij er verbinding gemaakt moet worden. Meestal kan het worden verholpen door deze stappen te volgen:
- Zorg ervoor dat je machine correct is aangesloten en ingeschakeld.
- Ga na dat de machine zich niet te ver van je smartphone bevindt. Breng ze indien nodig dichter bij elkaar. Tijdens het koppelen mag je smartphone zich niet verder dan 1,5 m van de machine vandaan bevinden.
- Zorg ervoor dat de machine niet via bluetooth gekoppeld is aan een ander apparaat of een andere smartphone thuis. Hoewel er meerdere smartphones aan dezelfde machine gekoppeld kunnen zijn, kan er slechts één tegelijk zijn verbonden. Sluit de Dolce Gusto-app af of schakel bluetooth op andere apparaten uit om verbinding te kunnen maken met je smartphone.
- Zoek naar mogelijke storingen, zoals draadloze apparaten, babyfoons, tl-verlichting, microgolfovens en materialen zoals metaal en beton.
- Herhaal het bluetooth-koppelingsproces. Ben je er klaar voor? Zo koppel je je apparaat via bluetooth aan je NEO Latte-machine.
Als je Bluetooth-verbinding nog steeds niet werkt, dan is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Contacteer de NESCAFÉ Dolce Gusto klantenservice op 02 529 55 13 of via email en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
