Hoe zet ik mijn eerste kop koffie met NEO?
Zet de machine aan door op de aan-/uitknop aan de zijkant te duwen. Spoel eerst je machine als je dat nog niet hebt gedaan. Stel daarna de lekbak af op de hoogte van je kopje, vul het waterreservoir en steek de stekker in. Zet de machine aan met de aan-/uitknop. Open de slider, plaats de koffiepad en sluit het weer. Druk op de startknop: de machine herkent automatisch de juiste instellingen. En voilà! Je eerste kop NEO-koffie is klaar.
Meer informatie vind je hier.
Hoe kan ik mijn NEO koffiepads thuis composteren?
We zetten ons in voor een betere toekomst, daarom kun je de NEO pads makkelijk thuis composteren. Meer informatie vind je hier.
Hoe verbind ik mijn NEO-machine met mijn gsm?
Download eerst de NESCAFÉ Dolce Gusto-app. Schakel de bluetooth en wifi van je gsm in, volg de koppelingsinstructies op het scherm en profiteer van een koffiebar bij je thuis. Meer informatie vind je hier.
Hoe registreer ik mijn NEO-machine?
Blijf optimaal verbonden met je NEO-machine door deze te registreren. Hiervoor hoef je alleen maar in te loggen op je account en naar het tabblad 'Mijn Machines' te gaan. Meer informatie vind je hier.
Waarom gaat mijn NEO-koffiemachine niet aan?
Maak je geen zorgen wanneer je NEO-machine niet meteen aangaat. Controleer nog een keer of de machine goed in het stopcontact zit en probeer hem opnieuw aan te zetten.
Als dat niet werkt, neem dan contact op met de NESCAFÉ Dolce Gusto klantenservice op 02 529 55 13 of via email. Ons team zal hun best doen om het probleem op te lossen. Meer informatie vind je hier.
Hoe reset ik mijn NEO-machine?
Met een reset kunnen tal van problemen snel worden opgelost. Houd de aan-/uitknop en de startknop gedurende 15 seconden ingedrukt. Wanneer de startknop vijf keer knippert, wordt je machine gereset naar de fabrieksinstellingen. Wil je meer informatie? Die vind je hier.