Loading...

Waarom knippert of brandt het pictogram op mijn NEO Latte-machine (niet)?

Je machine communiceert ook via het pictogram boven de startknop. Het pictogram kan branden, knipperen of helemaal niet branden. Ontdek wat elke optie betekent:

  • Het pictogram brandt

Goed nieuws! Je machine is correct ingesteld en verbonden met de wifi. Het pictogram blijft branden, zelfs wanneer je de app niet gebruikt.

TIP

Dit is de beste manier om het apparaat te gebruiken zonder je smartphone. Je kan de verbinding van je machine ook controleren in het onderdeel 'Mijn machine' in de app.


    • Het pictogram brandt niet

Maak je geen zorgen, je hoeft de machine alleen maar opnieuw te koppelen via bluetooth en de wifiverbinding op nieuw tot stand te brengen. Volg deze stappen voor bluetooth en wifi.

  • Het pictogram knippert

Niets aan de hand! Je machine probeert gewoon opnieuw verbinding te maken met onze servers. Je hoeft alleen te wachten, aangezien dit wel even kan duren.

  • Knippert het pictogram nog steeds of brandt het niet?
  • We raden je eerst aan om de machine opnieuw in te stellen.
  • Als het probleem na het resetten blijft aanhouden, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Contacteer de NESCAFÉ Dolce Gusto klantenservice op 02 529 55 13 of via email en ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
Bezig met laden...