Waarom knippert of brandt het pictogram op mijn NEO Caffè-machine (niet)?
Je machine communiceert ook via het pictogram boven de startknop. Het pictogram kan branden, knipperen of helemaal niet branden. Ontdek wat elke optie betekent:
- Het pictogram brandt
Goed nieuws! Je machine is correct ingesteld en verbonden met de wifi. Het pictogram blijft branden, zelfs wanneer je de app niet gebruikt.

TIP
Je kan de verbinding van je machine ook controleren in het onderdeel 'Mijn machine' in de app.
- Het pictogram brandt niet.
- Het pictogram knippert.
- Knippert het pictogram nog steeds of brandt het niet?
- We raden je eerst aan om de machine opnieuw in te stellen.
- Als het probleem na het resetten blijft aanhouden, is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Contacteer ons dan op: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur. Ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.
