Loading...

Wat kan ik doen als ik thuis geen internetverbinding meer heb?

Tegenwoordig zijn de meeste van onze apparaten verbonden met het internetnetwerk in huis. Dit kan af en toe echter wegvallen. Dit zijn enkele van de mogelijke redenen:

  • Je internetverbinding is tijdelijk weggevallen.
  • Je router of een andere netwerkcomponent heeft een beveiligingsproxy.
  • De NESCAFÉ Dolce Gusto-server is tijdelijk buiten gebruik.

In dit geval raden wij aan je router uit te schakelen en vijf minuten te wachten voordat je deze terug inschakelt. Deze eenvoudige herstart is vaak de beste oplossing!

Als je internetverbinding thuis nog steeds niet tot stand kon worden gebracht, raden we aan je internetprovider te contacteren voor verdere instructies.

Aangezien er over de hele wereld ontelbare koffieliefhebbers zijn die onze machines op hetzelfde moment gebruiken, kan dit een kortstondige uitvaltijd voor onze servers veroorzaken. Wacht even en probeer later opnieuw verbinding te maken met het internet. We hopen dat dit probleem snel wordt opgelost, zodat je thuis weer kunt genieten van onze allerbeste zwarte koffies!

Bezig met laden...