Loading...

Waarom is de bluetooth-verbinding mislukt?

Je NEO Caffè-machine maakt gebruik van technologie om je koffie-ervaring te verbeteren. Om deze functie te gebruiken, is een bluetooth-verbinding vereist. We kunnen op dit moment echter geen verbinding maken met je machine.

Omdat we snappen dat je thuis snel terug wilt genieten van dranken van koffiebarkwaliteit, raden we je aan om de volgende oplossingen te proberen:

  • Zorg ervoor dat je machine correct is aangesloten en ingeschakeld.
  • Ga na dat de machine zich niet te ver van je smartphone bevindt. Breng ze indien nodig dichter bij elkaar. Tijdens het koppelen mag je smartphone zich niet verder dan 10 m van de machine vandaan bevinden.
  • Zorg ervoor dat de machine niet via bluetooth gekoppeld is aan een ander apparaat of een andere smartphone thuis. Hoewel er meerdere telefoons aan dezelfde machine gekoppeld kunnen zijn, kan er slechts één tegelijk zijn verbonden. Sluit de NESCAFÉ Dolce Gusto-app af of schakel bluetooth op andere apparaten uit om verbinding te kunnen maken met je smartphone.
  • Zoek naar mogelijke storingen, zoals draadloze apparaten, babyfoons, tl-verlichting, microgolfovens en materialen zoals metaal en beton.
Bezig met laden...