Loading...

Waarom kan ik momenteel geen verbinding maken met mijn machine?

De manier waarop de NEO Caffè-machine gebruik maakt van bluetooth en wifi zorgt ervoor dat je thuis van een onovertroffen koffiebarervaring kunt genieten. Zonder deze verbindingen is je koffiemoment gewoon niet hetzelfde. Mogelijks kan je momenteel geen verbinding maken met je machine vanwege een van de volgende redenen:

  • Je machine is uitgeschakeld.
  • Je machine is handmatig geregistreerd, waardoor de bluetooth- en wifi-verbindingen niet zijn ingesteld.
  • Je bluetooth- en wifi-verbindingen zijn beide tijdelijk buiten werking.

Probeer deze methoden om een verbinding met je NEO Caffè-machine tot stand te brengen:

  • Controleer allereerst of de machine correct is aangesloten en probeer deze nog een keer aan te zetten.
  • Start de machine opnieuw op door op de aan-/uitknop te drukken.
  • Herhaal de processen om de bluetooth- en wifiverbindingen tot stand te brengen..

Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, dan is er waarschijnlijk een technisch probleem met je machine. Contacteer ons dan op: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). Dit kan van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur. Ons team zal hun best doen het probleem op te lossen.

Bezig met laden...