PREMIO LOYALTYPROGRAMMA
Wat is PREMIO ?
PREMIO is een getrouwheidsprogramma waarmee je punten kan sparen door NESCAFÉ Dolce Gusto- en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-dranken te drinken. Deze punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor cadeaus uit de PREMIO-cadeaucatalogus (premio.dolce-gusto.be)
Hoe krijg ik toegang tot PREMIO ?
Je kan PREMIO gebruiken op de website www.dolce-gusto.be of via de ‘NESCAFÉ Dolce Gusto’-app die beschikbaar is in de Play Store (Android) en App Store (iOS). De “NESCAFÉ Dolce Gusto”-app is helemaal gratis.
Als je al lid bent van de NESCAFÉ Dolce Gusto-community, meld je dan aan door jouw e-mailadres en wachtwoord in te voeren op de NESCAFÉ Dolce Gusto-homepage (www.dolce-gusto.be/customer/account/login/) en ga vervolgens naar het tabblad PREMIO (www.dolce-gusto.be/premio/) onder “MIJN ACCOUNT”. Als je je wachtwoord bent vergeten, kan je het gewoon opnieuw instellen door te klikken op WACHTWOORD VERGETEN naast ‘Ik log in’.
Als je nog geen account hebt, kan je gratis een account aanmaken op de registratiepagina van de NESCAFÉ Dolce Gusto-website (www.dolce-gusto.be/customer/account/create/).
Wie kan aan PREMIO deelnemen ? Wie kan lid worden van PREMIO ?
Het PREMIO-getrouwheidsprogramma staat open voor elke meerderjarige natuurlijke persoon die houder is van een account op de website www.dolce-gusto.be en die woonachtig is in België of in het Groothertogdom Luxemburg. Ondernemingen zijn uitgesloten van het PREMIO-programma.
Hoe kan ik PREMIO-punten verdienen ?
Je kan punten verdienen door de codes te zoeken in de dozen NESCAFÉ Dolce Gusto- en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules. Ga vervolgens naar de website www.dolce-gusto.be. Om deel te nemen aan PREMIO moet je geregistreerd zijn op de website www.dolce-gusto.be: zodra je jouw NESCAFÉ Dolce Gusto-account aanmaakt, heb je automatisch toegang tot het PREMIO-programma.
Voer vervolgens handmatig de 12 tekens van de code van je doos capsules in op de website www.dolce-gusto.be/premio of scan de QR-code via de “NESCAFÉ Dolce Gusto”-app. Zodra je de code hebt ingevoerd op de pagina van het PREMIO-getrouwheidsprogramma, worden de punten automatisch als volgt toegekend:
De allereerste keer dat je scant: +100 extra punten
Doos van 12, 16 of 18 capsules: 100 punten
Doos van 30 capsules: 200 punten
Heb ik recht op meer dan één PREMIO-account ?
Per lid is slechts één account toegestaan (hetzelfde e-mailadres, naam, enz.). Het is niet mogelijk om PREMIO-accounts in meer dan één land te hebben.
We wijzen erop dat je NESCAFÉ Dolce Gusto-account toegang geeft tot het PREMIO-getrouwheidsprogramma. Het is niet nodig om een nieuwe account aan te maken.
Welke soorten smartphones zijn compatibel met de "Nescafé Dolce Gusto"-app ?
De NESCAFÉ Dolce Gusto-app is beschikbaar op Google Play (voor Android) en in de App Store (voor iOS). De app werkt op Android-toestellen vanaf versie 4.4 en iOS-toestellen vanaf versie 9. Om de NESCAFÉ Dolce Gusto-app te downloaden:
- App Store: klik hier om de app te downloaden
- Google Play: klik hier om de app te downloaden
Apple en het Apple logo zijn handelsmerken van Apple Inc, geregistreerd in de VS en in andere landen. App Store is een dienstmerk van Apple Inc., geregistreerd in de VS en andere landen.
Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC.
Hoelang blijft mijn PREMIO-account bestaan ?
Het PREMIO-account blijft actief zolang je lid bent van de NESCAFÉ Dolce Gusto-community. Als je je echter afmeldt bij de NESCAFÉ Dolce Gusto-community wordt jouw PREMIO-account automatisch beëindigd.
Waar kan ik de algemene voorwaarden van PREMIO vinden ?
Ja kan de algemene voorwaarden vinden onderaan op de website onder “Algemene voorwaarden van PREMIO”. Aanvullende specifieke voorwaarden zijn te vinden onder “Gegevens handelaar” in de omschrijvingen van elk cadeau.
Wat moet ik doen als ik de antwoorden op mijn vragen niet kan vinden in de FAQ-rubriek ?
Voor meer informatie verwijzen we naar de “Algemene voorwaarden van PREMIO” of naar de rubriek “Gegevens handelaar” in de omschrijvingen van elk cadeau.
Indien je vraag niet beantwoord is, kan je contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur.
- Vul het contactformulier in
- Stuur ons een e-mail: dolce-gusto@be.nestle.com Het kan een dag of twee duren voor we je e-mail beantwoorden.
- Bel ons: +32 2 529 55 13 (België en Luxemburg). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 18 uur.
Categorieën: