PROMOTIE: GRATIS TRAVEL MUG bij aankoop van 10 dozen capsules MET DE CODE: TRAVELMUG21

Bezig met laden...

Registreren

Ik ben nog niet geregistreerd op de webshop van NESCAFÉ Dolce Gusto. Hoe kan ik mij registreren ?

Klik hier om naar het registratieproces te gaan. In vijf stappen ben je klaar.

Hoe kan ik mijn welkomstcadeau ontvangen bij mijn eerste bestelling ?

In het welkomstboekje, die je bij aankoop van je machine hebt ontvangen, staat een promotiecode waarmee je korting krijgt bij het plaatsen van je eerste bestelling. Je hoeft alleen de code in te vullen in de daarvoor bestemde ruimte aan het einde van de bestelling, onderaan je winkelmandje.
Op het moment van validatie van je winkelmandje en als alle aankoopsvoorwaarden voldaan zijn, zal het bedrag van de coupon automatisch van het totale bedrag van je bestelling afgetrokken worden.
 
Opgelet: om een promocode in te voeren en te valideren, moet je eerst een bestelling plaatsen van minimum €25 (korting inbegrepen). De code is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en kunnen vervolgens onderworpen zijn aan andere voorwaarden vermeld op de kortingsbon.

Wat moet ik doen indien ik geen bevestigingsmail heb ontvangen op het einde van mijn registratie ?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen na je registratie, kan het zijn dat dit komt doordat een reeds bestaande account gelinkt is aan het e-mailadres waarmee je probeert te registreren. Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, klik je op “Wachtwoord vergeten ?” om het opnieuw in te stellen. Een link zal je per e-mail gestuurd worden, waarop je zal kunnen klikken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
 
In geval van aanhoudende problemen kan je rechtstreeks contact opnemen met de NESCAFÉ Dolce Gusto Consumer Services op het nummer 02 529 55 13 (België) 8002 3183 (Luxemburg). Deze lijnen zijn geopend van maandag tot donderdag van 8:00 tot 18:00 uur en op vrijdag tot 16:00 uur.

Wat moet ik doen indien ik niet op de link kan klikken in de e-mail die ik heb ontvangen ?

Als de koppeling niet werkt, kan je de koppeling kopiëren en rechtstreeks in de adresbalk van je browser plakken.

Is jullie website veilig ?

Ja, de NESCAFÉ Dolce Gusto website is volledig veilig.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Denk eraan dat je gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn. Je stelt als volgt een nieuwe wachtwoord in:  klik op 'Ben je je wachtwoord vergeten?' linksonder op het scherm en voer je gebruikersnaam en e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met je nieuwe wachtwoord. Als je je weer kunt aanmelden, kan je het wachtwoord wijzigen, zodat je het makkelijker kunt onthouden.
 
• Je vraagt als volgt om een herinnering van je gebruikersnaam: klik op “Ben je je gebruikersnaam                            vergeten ?”  
• Voer je e-mailadres en je voor- en achternaam in. Je ontvangt dan een e-mail met je gebruikersnaam.

Waarom kan ik de volledige website niet bekijken ?

Om toegang tot deze website te krijgen, moet je browser cookies accepteren. Ga hiervoor naar het menu "Tools" van je internetbrowser en selecteer je "Internetopties". Pas eenvoudigweg je privacy- en privacy-instellingen aan om cookies toe te staan. Als je dit niet doet, zal deze website niet correct werken. Als je een Apple Mac-computer gebruikt, neem  je best contact op met de technische ondersteuning voor dit probleem. Gebruik voor een optimale werking bij voorkeur Google Chrome als browser. 
 
We werken ook aan de optimalisatie van onze website op smartphones en tablets