BLACK FRIDAY PACK - 1 MINI ME KOFFIEMACHINE + 240 CAPSULES - PROFITEER NU VAN -61% KORTING*! KOOP NU!

PROMO: -25% KORTING BIJ AANKOOP VAN 4 STARBUCKS® CAPSULEDOZEN

Bezig met laden...

MIJN PREMIO PUNTEN

Welke dozen capsules worden aanvaard in het PREMIO loyalty programma en waar kan ik ze kopen?

Alle dozen van het merk NESCAFÉ Dolce Gusto®en die van het Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-assortiment kunnen worden gebruikt in het kader van het PREMIO-getrouwheidsprogramma. Deze dozen kunnen online of in een ander verkooppunt worden gekocht en worden in België of in het Groothertogdom Luxemburg verkocht.

Ik heb PREMIO-punten op mijn account. Hoe kan ik ze gebruiken?

Je kan je punten omwisselen voor cadeaus. Profiteer van een ruime keuze aan cadeaus die voor jou geselecteerd zijn en beschikbaar zijn in de PREMIO-cadeaucatalogus (premio.dolce-gusto.be). Controleer of je genoeg punten hebt om ze in te wisselen voor cadeaus. Voor sommige cadeaus is het mogelijk een combinatie van PREMIO-punten en contant geld via creditcard in te wisselen.

Hoe lang zijn de PREMIO-punten geldig?

De op jouw saldo gecrediteerde punten vervallen na 6 maanden van inactiviteit. Als je geen nieuwe codes invoert of je punten niet inwisselt voor cadeaus, word je als inactief beschouwd. Ja kan je puntensaldo en bijna vervallen punten op elk moment bekijken op jouw account op onze website www.dolce-gusto.be. 

* inactiviteit betekent geen acties uitvoeren binnen het Premio programma (nieuwe codes invoeren, cadeaus aanvragen)

Hoe weet ik hoeveel punten ik heb gespaard?

Wanneer je ingelogd bent op de website www.dolce-gusto.be, kan je een informatiebalk bovenaan de website zien die toont hoeveel PREMIO-punten je reeds hebt verzameld. Deze informatie is ook beschikbaar in jouw persoonlijke account en op de pagina premio.dolce-gusto.be/rechtsboven op je scherm. Je kan de informatie ook vinden in de NESCAFÉ Dolce Gusto-app.