CRAZY DAYS CAPSULES PROMOTIE : -25%* bij aankoop van min. 10 dozen capsules.

Bezig met laden...

MIJN PREMIO CODES

Hoe voer ik de codes in de dozen capsules in om punten te verdienen?

U kunt deze codes handmatig invoeren op de pagina van het PREMIO loyalty programma of de QR-code in elk doosje NESCAFÉ Dolce Gusto- of Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules scannen met behulp van de mobiele NESCAFÉ Dolce Gusto-app: 
- iOS: klik hier om de app te downloaden 
- Google Play: klik hier om de app te downloaden 

Apple en het Apple logo zijn handelsmerken van Apple Inc, geregistreerd in de VS en in andere landen. App Store is een dienstmerk van Apple Inc., geregistreerd in de VS en andere landen. 

Google Play en het Google Play-logo zijn handelsmerken van Google LLC. 

Ik zie / vind geen code in mijn doosje capsules.

De code staat gedrukt aan de binnenkant van de bovenklep van alle dozen NESCAFÉ Dolce Gusto - en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules.

Kan ik mijn code meer dan eens gebruiken?

Nee, de codes in de dozen capsules zijn uniek en kunnen maar één keer gebruikt worden.

Mijn PREMIO-code wordt niet aanvaard. Waarom?

Jouw code kan om 3 redenen niet worden geaccepteerd:  

 
1) De code is onjuist (probeer het in dat geval opnieuw of probeer het met een code uit een ander doos) 
2) De code is al een keer gebruikt (elke code kan slechts eenmaal worden gebruikt). Wanneer je de code handmatig invoert, moet je voorzichtig zijn met cijfers en letters die gemakkelijk kunnen worden verward: de letter "O" met het cijfer "0" bijvoorbeeld. 
3) Je hebt jouw limiet voor het invoeren van codes bereikt: momenteel is het aantal ingevoerde codes beperkt tot 10 codes per dag, 10 codes per week en 20 per maand. 

Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze Consumentendienst: 

  • Via het online contactformulier 
  • Telefonisch op 02 529 55 13 (België) of 80023183 (Luxemburg), 7 dagen per week van 8 tot 20 uur 
  • Per e-mail op dolce-gusto@be.nestle.com

Ik probeer de QR-code van een doosje te scannen maar het werkt niet, wat kan ik doen?

Als je de QR-code van jouw doos NESCAFÉ Dolce Gusto- of Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules niet kan scannen via de Nescafé Dolce Gusto-app, kan je het eens met een ander doosje capsules te proberen. Als dit nog steeds niet werkt, dan nodigen wij je uit om de website www.dolce-gusto.be/premiote bezoeken en de code handmatig in te voeren.

Ik heb capsules gekocht in een ander land. Kan ik de code(s) gebruiken om PREMIO-punten te crediteren op mijn Belgische NESCAFÉ® Dolce Gusto®-account?

Ja, je kan PREMIO-punten inwisselen die je hebt verkregen met codes op dozen NESCAFÉ Dolce Gusto - en Starbucks® by NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules die je in een ander land hebt gekocht indien hetzelfde product ook in België wordt verkocht. Deze code kan echter slechts één keer en op één PREMIO-account worden gebruikt. Je kan niet in twee verschillende landen lid zijn van het PREMIO-getrouwheidsprogramma.